sorry semua :'(

heyya readers .
hm muram jea kan harini ?
yela , kan harini nak balik SYURGA dah .
SYURGA SERIKANDI okayy :'(

kayy act bukan itu yang aku nak cerita .
aku nak cerita berkaitan post title aku .
sorry semua . sebab ?
yes lately nyy sumpah aku mengaku , aku DOWN gilaa , sangatsangat .
pasal apa ?
kayy readers aku yang setia , korang sepatutnya dah tau melalui older post aku .
so to new readers , kalau nak tau kenapa aku jadi macam nyy sila baca older post okay :)

lately nyy ada sorang mamat nyy . ahh gila cam stalker dah do .
asyik call , text . ajak kenal lah text lah apa semua mengarut kan .
aku pon , kayy malas nak layan . tengah broken heart lah kononkonon kan .
then malam tuu aku tktahan gilaa budaknya asyik call jea aku angkat ah pe lagi .
kfuck bila aku angkat aku menanges .
sebab ?
setiap kali ada orang call aku , orang first yang aku bayangkan dea . 
setiap kali ada orang call aku , yang aku bayangkan suara dea .
ya allah , sumpah wehh aku taktau kenapa aku sampai jadi macam nyy .
aku dah berusaha keras , KERAS okayy nak lupakan dea .
tapi tetap takboleh .
totally cannot !
ya allah aku taktau apa lagi yang aku kena buad untuk lupakan semua ny .
saket tahuu !
and now , aku kecewa .
aku kecewa dengan diri sendiri .
diri sendiri yang kalah dalam semua ny .
aku penad weyy .
sangat penad .
entah bila semua nyy nak habes , berakhir .
hati aku dah hancur kott .
and aku tak sure aku boleh bukak hati aku untuk orang laen ke tak .
hm ya allah , give me strength :'(
aku ingat nak mati jea lepas nyy weh .
taktahan dengan semua ny .
aku tak kuad .
aku lemah :/

so for that guy ,
sorry , aku bukan takboleh terima orang laen . tapi aku still sayang dea . and bukan senang aku nak hadapi semua nyy sorangsorang . fyi , aku tak mintak pon jadi macam nyy :/

and for sure untuk kau si heartbreaker ,
weh , rindu do . tahuu tak makna rindu tu apa ? hm dahlah . penad do camny . dye tkpena paham perasaan orang camne an . hm tkpelah . orang kan just member jea , or lagi sedap kalau panggil PENYAMPAI BERITA antara dye dengan kak a**ya kan ? itu status orang sebenarnya kan ? tkboleh nak mengharap lebihlebih . susah , tengok sekarang , orang jugak yang sengsara . k laa puas merepek , yang last , ORANG SAYANG DYE EVEN APA PUN YANG TERJADI . EVEN ORANG KENA KORBANKAN HATI DENGAN PERASAAN SENDIRI SEBAB DYE :'((

No comments:

Post a Comment