kayy awak betul betul dah pergi dari hidup saya :(

awak , awak dah deactivate fb awak kan ?
hm yes .
tekaan saya memang tepat .
awak betul betul dah tak sayang saya lagi .
awak betul betul dah pergi dari hidup saya .
hm tkpela .
dah memang naseb saya macam nyy .
btw , thanks for everything yang awak pernah bagi kat orang .
thanks sebab sanggup jawab phone call oarng setiap malam even orang tau awak malas gila nak angkat kan .
thanks untuk segalanya .
mulai sekarang , dah tk ada lagi dah nama awak dalam friendlist orang .
dah tk ada lagi dah orang yang selalu orang tunggu bila online .
dah tk ada lagi dah orang yang orang akan call setiap malam kat hostel .
and dah tk ada lagi dah 'capital S' dalam hidup orang .
thanks untuk semuanya .
orang harap ini kali terakhir orang menanges untuk awak :'(

No comments:

Post a Comment