thankyou :)

and again , this post is all about him .
him ?
tau tau jela kan ..
capital S , thanks for make me smile today .
thanks :)

hurr act aku pon dah tktau apa kena dngn aku ny .
kejap kata nak lupa .
sekarang asyik teringat ingat jea .
huh perasaan memang selalu macam ny kan ?
sumpah aku cakap , aku dah tknk ingat dea lagi .
tapi entahlah .
tkboleh kud .
and guess what ?
aku sanggup jalan kaki dari rumah nak pg kedai topup semata mata nak text dea !!
macam mana aku nak lupa ?
hmm .
aku tau yg aku memang tkboleh berharap kat dea .
totally cannot !
aku harap satu hari nanti aku boleh lupakan dea .
guys , pray for it kayy .

and this is special for him ,

weh , thanks taw pasal pagi tadi . serius aku happy . aku harap semua tuh bukan lakonan semata mata okayy . aku sayang kau :)


No comments:

Post a Comment