kisah toreh tangan




oh okay dah janji kan nak story pasal toreh tangan ?
act bnyk taw aku toreh kt tangan aku .
tapi yang betul betul tinggal berbekas cuma dua jea hihi xD .
mesti korang nak cakap aku bodoh , gila and whatsoever kan ?
okay serius aku mengaku , memang aku bodoh sebab buad bnde bnde gila macam tuh .
tapi aku cuma sedar aku bodoh bila aku rasa saketnya .
tyme buad tuh gentle kuad lah konon padahal pehh !
tapi watlek watcool jela kan hihi xD .
hoho pasal bnde gila tuh lah dapat maki free .
okay torehan yang first buad tyme exam . 
paper fesyen .  
setengah jam aku jawab lagi lebih 2 jam buad bnde tuh dan tido .
okay sngt terbaek dan resultnye , hamek kau failed terus !
for sure kalau dapat 3 failed , pegi bersihkan kubur .
err dngr cam gerun jea kan .
nah kalau nak tambah lagi percaya korang yg aku toreh tangan ,
ny gambar nye .


No comments:

Post a Comment