i'm coming home , coming home , tell the world i'm coming home :DD

heyya readers .
saya dah balik .
yeahh for sure balik cuti 2 minggu lah .
tapi mesti korang pelik kan kenapa aku balik awal sngt .
aku balik awal sebab , dapat mc 3 hari .
hoho gila happy lah siakk dapat mc sampai 3 hari .
tkde act story dea camny .
malam tadi , means malam isnin tadi ,
dah plan plan aw dngn budakbudak dorm nak buad buad saket .
tp budak dorm mmg ade yg da saket tyme tuh .
aku pon cirit birit gila tyme tuh jugak .
and pagi tadi . dorang sume pegi tunggu kt pondok bas nak pegi hospital .
aku pon join sekaki gak sebab tyme tuh saket perut mmg gilagila .
gentle dah tklarat nak buad apa pon .
sampai pengsan !
ouh okay mmg sngt gempak .
tapi naseb baek dah okay dah .
so kirenye tkde ppe sngt lah pengsan pengsan tuh .
and tau tk , the best part is ,
dapat pegi melawat cikgu zeti !
omg , gentle rindu cikgu math kesayangan aku tuh .
lame gila ot tk masuk kelas .
act cikgu zeti mengandung .
but she's got problem with her baby  ( pehh dah pandai speaking dah aku skrg hihi xD )
so , cikgu zeti terpaksa dok hospital sampai lah dea bersalin .
omg mmg lame lah kan .
btw tadi mmg best gila lepak lepak dngn cikgu .
hee .
yang penting skrg happy sbb dapat balik lagi awal dari budakbudak laen :DD

No comments:

Post a Comment