happy belated birthday friends

okay cuba teka harini berapa haribulan ?
28 may kan kan ?
yeay nak tau tk , harini birthday akak bulat kite ouhh .
yaya , member lama aku lah .
nama dea nordiana atira .
hm kay lah , tktau nak merepek apa lagi .
nak buad ucapan jap .

ehem ehem , weh budak , rindu kau lah do . lama tkjumpa kan kan ? sejak kita pindah kita dah tk jumpa kan kan ? huu sedih . bila dekat sana aku asyik teringat jea ayat kau , "lepas ny aku dah tkboleh jaga kau dah" . ahh sedihlah . tapi tkpela , atleast aku sekarang dah boleh belajar hidup sendiri dan berdikari tanpa bantuan kau . hee  mesti kau bahagia kan study kt shah alam sekarang ? aku harap macam tu lah . eh eh , panjang pulak aku mengarut . ha act nak cakap yang ini jea , happy birthday . may God bless you . hope kau happy , jangan lupa aku kayy . sayang kau sampai bilabila :) idoloveyou friends <3

sorry tk rotate :)

No comments:

Post a Comment