contest gambar paling comel

ouh okay now nak bagitau i've been tagged !
tag from aimi syazwani .
okay dea suruh join contest gambar paling comel .
hoho oleh kerana aku berminat and aku rasa aku ny agak 'comel' ( gila batak ) en ,
so aku nak join .
okay now let we go through the rules !


- perempuan atau lelaki diterima asalkan gambar itu comel =.=- jangan terlampau edit , kalau yang asli kemungkinan ada peluang- dalam gambar tu boleh lebih dari seorang , with your friend ke boyfriend ke ? :)- gambar yang mempunyai UNSUR BAHAYA tidak diterima :P- tag kan kepada 5 orang kawan- follow aku , taknak follow pon takpetarikh tutup30.4.2011 ( lamakan ? yeah peluang yang amat cerah )hadiahhadiah misteri .

and gambar yang aku nak pertandingkan ialah ,

jeng jeng jeng ,
|
|
|
|
V
 okay , aku pilih gambar ny sebab aku rasa aku dah gemuk dalam gambar ny !
and i like it !
harap harap boleh menang .
amin~ .

No comments:

Post a Comment