saya sayang dorm saya (:

okok semalam dah janji kan nk story about my dorm .
okay now kita start .
dorm aku ade 16 orang semuanya .
antara orang orang kuad dorm ,

wanie
mira
aida
aku
dida
pikacu
alya
ibu
rohana
shida
husna
aevy
lina
aina
sara
tokca

ha ramai kan ? gilaa kau tk meriah dngn budakbudaknye semua .
now nak story sket about dorg .

wanie - sekarang dea adalah ketua dorm kitorg . dea act garang ouh . sumpah takut tngok dea bila marah . wanie ny kelas VK1 .
mira - kira penolong ketua dorm lah . mira ny , ganas jugak ar . dea kelas PPW .
aida - yeah she is my lesbo in my sch . sebab pe ? sebab dea kecik macam aku . so apa apa hal mesti kitorg buad berdua . yg ny pulak kelas VS .
aku - tkpayah cerita lah eh . HAHA . aku dari VF1 .
dida - suka member dngn dida ny . suka buad kelakar . sumpah mesti akan tergelak kalau dngn dea . dida ny amek kemahiran kelas PPM .
pikacu - budak paling 'sotong' pernah aku jumpa . sumpah bhai dea lembut gila . macam tkde tulang aku tngok . dea satu kelas dngn dida . 
alya - ouh okay dulu dea pegang jawatan as ketua dorm . but now dea dah resign . and haritu baru jea ade prob sket dngn dea . sebaek dah okay balik kan kan . act kenal dea dari fb , tp tktau pon ouh . HAHA . alya ny kemahiran PRM .
ibu - nama betul ibu act syafiqah . tp tktau kenapa kitorg panggil dea ibu . maybe sbb dea kelas PPKK kud .
rohana - okay korg semua , dngn dea kena hati hati sket . tk solat jea dea tulis nama . fuhh tkboleh do dngn dea ny . tkboleh langsung nk ponteng solat . naseblah kau AJK dakwah . kalau tk ,, sebaek kau VF2 .
shida - baru jea haritu kitorg sedorm ade kes dngn dea . ha amek meletop kitorg dngn dea . but now da okay dah . dea ny pon kelas VS gak .
husna - dngn budak ny , jngn haraplah aku boleh cari pasal dngn dea kan . cepat meletop seyy budak ny . sekali dea meletop , menangis satu dorm . HAHA cerita betul plak . dea ny satu kelas dngn aku .
aevy - first time nampak budak ny dalam dorm , pehh ! dngn rambut dea , agak blonde lah jugak en . mulamula pk dea sombong or what , rupanya dea okay . tp dea ny kibut sket ar . same gk kelas dngn aku .
lina - minggu first dalam dorm kiranya dea yg paling sombong ouhh . sbb dea tk pena lepak dngn kitorg pon . tp da lama lama , okay jugak laa . rupanya dea ny dulu pengawas sch . hmm patutlah muka dea garang semacam . huh . dea ny kelas VPK .
aina - budak ny , katil dea atas katil aku . locker pon sebelah locker aku . kira okay lah kan . tp kitorg tk laa rapat sngt . dea ny kelas VS .
sara - lama lama satu dorm dngn dea aku asek rase nak penyepak jea do . ayat dea , menyakitkan hati . sentapp ! naseb bukan kelas aku . dea VF2 .
tokca - pelik do kengkadang dngn budak ny . aku pon tktau kenapa . tp dea ny , suka buli aku !! geram jea tau tk . dea ny kelas PRM gk . 

hmm okay laa dah habes cerita about bebudak dorm . 
aku sayang dorm bestari .
ilove besta forever <3
pepandai lah korg paham sendiri ye cerita aku macam mana .
sebab tngah gesa nak balik hostel ny OMG !
tksuka hostel . 
fullstop !!



No comments:

Post a Comment