he's already taken ):

dari title korang mesti dah tau kan aku nak story apa ?
guys , dea dah berpunya ohh .
sedih lah kud . lepas ny mesti dea da tk akan layan aku lagi kan ?
aku tau aku just member jea dngn dea .
yg itu aku sure sngt . tp entahlah , aku pon tktau nape aku sedih sngt bila dapat tau dea dah ade gf .
and know what , gf dea rapat dngn aku !
memang terbaek lah kan ?
aku bukan apa , aku just suka cara dea layan aku . nak kata dea layan aku baek to tkde la sngt .
cuma dea macam gilagila sket . cam bole ngam laa dngn aku .
tapi since aku dah masuk asrama ny , ktorg da tk rapat sngt .
tadi dea online , tapi tk tegur pon . 
biasanya kalau dea nampak aku online , dea laa yg paling gedik tegur aku  ,
pendek , pendek . haish teringat jea do .
wey sedihlah ): 
tapi ppe pon , aku tetap doakan dea happy dngn gf dea .

No comments:

Post a Comment