penad yg menggila =.='

fuhh fuhh bapak penad wey harini .
since pagi tadi aku online just nak cari blogskins .
naek kero sial mata aku cari yg comel comel .
lastly aku jumpe gk laa yg berkenan .
ha ade something nk bitau ny .
act aku dah buad second bloggy .
ya ya aku tktau aku mimpi apa sampai nak buad second bloggy .
yg penting memang aku dah buad second bloggy to .
nah link dea ..
view and follow yah .
secondly , aku baru balik dari mydin USJ
what ! kau pg mydin ?
woahh , dosa ke bhai pg mydin ?
HAHA bukan aku pg mydin KLANG yg bnyk tuut to pon .
tkpayah nk terkejut sngt lah kan .
tapi sumpahlah der aku cakap , tanak pg lagi dah .
ramai gila babi !
aku yg sepatutnya sehad ny skrg jadi sakit kau tahu .
because , too crowded in there .
i can't barely breathe !
pehh ayat aku , semangat abah kau .
lagi satu aku menyesal sebab bau semua perfume yg ade kt mydin to .
act aku nak beli perfume baru , so aku bau laa semua perfume yg ade to .
ha nah hamek kau balik muntah hijau .
HAHA cerita nak letop jea kan muntah hijau .
hurr , yg penting skrg ny selsema aku dtng balik .
yeahh shit !

No comments:

Post a Comment