oh sch

jyeahh 1st day sch . macam hape je . bangun pagi pon lambat . naseb tk kena tahan dok luar . haishh -.- . masuk masuk pelik gilaa kud . dah laen sch aku rupanya . HAHA . then aku pg beratur kt barisan budak form4 . naseb baek lah aku pg kt barisan form4 . buadnye aku pg beratur kt barisan budak form3 tk ke susah ? bapak lama siot kt perhimpunan tu . dalah panas . ny semua hasnah pnye pasal do . bercakap dah lah sepatah sepatah , lambat , panjang lagi tuh . panas jea kan telinga aku . lepastu perhimpunan tamat , budak form3 dngn form5 dah blek kelas . choyy tinggal form4 je kt situ wehh . then disuruh pg dewan merak untk tentukan kelas . oh alhamdulillah , sejuk sket . bila dah masuk dewan tuh , ckgu wt pengumuman siapa dapat math and science A atau salah satunya A , sila keluar . jyeahh berambus kau dari sini ! kahkah . then pengumuman lagi , siapa dapat math and science B duedue sila keluar . okayy dngn muka bangga aku pon keluar . HAHA batak gilaa . pastu aku dapat lah kelas 4sains5 . ishh , aku nk sains4 ah , ade LK . tapi nk buad macam mana , dok jela kt 4sains5 tu *eceh ayat aku macam lah aku stay kt smkmeru tu kan . HAHA tapi sumpahlah aku cakap , kalau aku stay meru kelas tu mesti aku tkboleh bawak pnye . sbb ade ST dngn addmath . pehh ! *ST bermaksud sains tambahan . sumpah sumpah sumpah susah . jyeahh naseb baek aku tk sch situ dah . then harini aku rase aku ny memang budak paling masalah ar . lepas rehat pg merayau . lama gilaa kud . then masuk makmal ckgu mengajar aku p tidur . haah bagus ye nurshuhadah . kekalkan perangai itu . kikiki . aku buad macam tyme form3 haritu jea doh . tidur tyme wktu ustazah . dulu jla . HAHA mmg selamba gilaa aku tido . even ckgu berjalan pon aku still tidur . lepas bangun tidur makan dalam kelas pulak . haram pnye perangai . makan kerepek pulak kan . HAHA . jahadd . tkpela , bape hari jea pon aku kt smkmeru ny . khamis dah blah dah ): sedih )):

No comments:

Post a Comment