goodbye SRIKANDI (:

okay guys i'm back !
wah sumpah rindu korang semua tahu .
dua minggu pulak kan .
aku macam dah tknk balik srikandi lagi dah .
bapak ketat peraturan dea .
tension tension . huh .
tktau dunia luar langsung do . 
haram satu apa pon pasal korang aku tau .
okok , sepanjang aku dekat sana , ade jugak laa aku buad diari story bout semua yg aku rasa .
bapak ar aku da pandai tulis diari gune tangan do sekarang :P
nak tau tk apa yg aku tulis ?

23.1.2011
Wey sumpah aku nak balik rumah . nak balik sesangat . aku rindu semuanya . tiap tiap hari do aku nangis .
bangun pagi aku mesti ada rasa nak menangis . dekat kelas lagilah , setiap hari tk pernah miss nangis ouhh .
sumpah rindu sesangat weh =(

24.1.2011
Hehe aku bangun pagi pagi aku teringat dekat Kak A ouh . HAHA sumpah kelakar gila .
aku tktau ah kenapa aku ade perasaan macam ny . aku dah ade kakak angkat . dah declare dah pon .
tapi entahlah . tatau nak cakap apa . bye (:

25.1.2011
Jyeahh harini ramai cikgu tk masuk class ouh . peh best gila siak . and aku pon apalagi , bantai tidur laa kan .
then idk why tetiba termimpi Kak A . HAHA bodo bodo jea kan . Tapi mimpi to macam bagi petunjuk aw kat aku . Dalam mimpi to aku nampak Kak A tulis something like this , "Jangan menghampakan ......" . idk whether yg belakang to jangan hampakan parents , Kak I or Kak A . haish pening laa . aku belum dapat pickup lagi lah maksud mimpi to apa . HAHA yg penting memang tkboleh blah do . tetibe termimpi Kak A pulak kan . 
Malam tadi ade something scary gila . mulemule aku dngn Aida nak pg tandas yg dalam asrama to aw . aku yg ajak dea . then ktorg jalan pusing pusing . kiranya cam dancing ar kan . HAHA gila batak do . then bila nak jalan macam biase balik , Aida ternampak 'benda' to . gelabah lah sial . terkejut kud . lepastu sampai naek dorm , Aida diam jea . sumpah aku dah takut . dahlah aku yg ajak dea kan . masalah aku rasa bersalah gila . serius . kalaulah aku tk ajak , mesti tk jadi pnye . haish ='= .

27.1.2011
Semalam kan aku pg tandas nk buang air . sebelum to kan aku mmg dah pening gila . pening sesangat . sumpah mamai + plus pening yg teramat . aku pg jela tandas . itu pon Aida yg temankan . wah dea baek kan kan . pastu kt tandas jumpe Kak A . HAHA kalau korang bace bnde ny mesti rasa bosan gila kan . eh pg lantak . blog aku . tapi Kak A caring do . sumpah . semalam en aku pg tandas muke mmg tk bermaya gila aku cakap lah . pastu dea tnye aku kenapa . serius aku happy nyah . yla siapa tk happy kan kalau macam to .
wey sumpah aku nk declare dngn dea ):

amacam story aku ?
kelakar kan ?
aku yg bace balik pon jadi kelakar . 
serius . 

No comments:

Post a Comment