wootwoot

berwajah baru
okay apedehal tajuk post aku yang ini ? act aku dah tukar layout blog ouhh . ha comel tk comel tk ? lebih baek cakap comel sekarang . kalau tk aku tembak hidung korang . HAHA kidding . macam hape jea aku mengarut tengah memalam buta camny
blogger-emoticon.blogspot.com . and kredit penuhpenuh dekat ini budak , aimi syazwani . act dea lah tolong setting kan aku punya blog ny . hoi hoi sayang kau lah budak !
blogger-emoticon.blogspot.com . and and if korang perasan , header blog aku pon baru . HAHA gedik gila kud header aku . hey to edit sendiri taw . first tyme to . dah jangan nak kutuk sangat k . atleast aku buad jugak . engkau ? HARAM !
blogger-emoticon.blogspot.com . harap lah lepas ny aku dah tk tukar tukar dah layout ke , segala isi blog ny lah . amin amin ~ .

goodbye SMKMERU !
pehh sedih gila kud nak tinggalkan sch tersayang aku ny .
blogger-emoticon.blogspot.com . banyak sangat kenangan aku kat sch ny . thats why rasa sedih , berat nak tinggalkan sch meru . tapi nk buad macam mana kan , this is for my future gak . nak tknak aku terpaksa terima tawaran pg teknik to . act aku dah dapat tawaran pg teknik setapak
blogger-emoticon.blogspot.com . dapat kursus fesyen . aku fikir fikir , tersangat rugi kan kalau aku lepaskan . so aku decide akan terima tawaran to . tapi , sumpah sedih sangat . berat siot nak tinggalkan semua yang aku dah ada dekat sini . serius babe . berat sangat . tkpernah aku rasa seberat ny nak tinggalkan apa yang aku dah ada
blogger-emoticon.blogspot.com . okay , aku akan try slow slow lepaskan semua ny . harap boleh . insyaAllah .

iloveyousofuckingdamnmuch !
hari ny aku lepak dengan has . omaigad omaigad , happy sesangat wehh . yela , sebab dah lame tk jumpa dea . since habes PMR , memang tk jumpa dea langsung . terubat sikit rindu aku dekat dea :') . dea pon sedih aku dah nak pindah sch . hmm , aku apalagi lah kan . bertambah tambah sedihnya . has sayang , walaupon tahun depan aku pindah sch , tapi hati aku tetap kat kau , SMKMERU . insyaAllah tk akan pernah berubah . serius aku sedih sangat nak tinggalkan kau . selama ny , semua kita kongsi sesame kan ? lepas ny dah tkde lah lagi kan nak gaduh dengan aku . nak betting dengan aku . nanti dekat sana mesti aku rindu semua kan sayang ? aku janji , aku akan sayang kau sampai bila bila k . aku sayang sangatsangat dekat kau . nanti kalau aku dah tkde , jangan cari bestiee laen ye ? aku pon tk akan cari bestiee laen . nanti sebelum aku pindah , kita photoshoot lagi taw taw ? aku sayang gilagila dekat kau .
blogger-emoticon.blogspot.com.

No comments:

Post a Comment