wootwoot

followers
yeahh first tyme posting bout followers . makin lame makin ramai lah yg follow aku . aww aww <3 . tksangke blog yg sebegini buruk pon ade yg minat nk follow . HAHA act ayat pancing nk suh korg puji blog aku *winkwink . yeahh batak amat . yg penting , mak sayang korg smpai kiamat ( ayat copy paste dari RAJA LAWAK 2 ) ((:

happy birthday boy ((:



nk tahu tk nk tahu tk ? tknk tahu sudah . HAHA . tkde lah . act kan , 2 disember ritu , birthday abang aku ! HAHA tapi disebabkan dea dkat poli tyme to , so tk dpt le nk sambut kan . naseb lah hari ny dea blek wou . dapat melepas hajat rindu . wee , happy birthday lah abang . i wish u the best in ur life . and iloveyou ! hee~ . btw kau dah tua lah ngek . 

i miss u badly )):
okay aku rase if aku post pasal 'dea' mesti korg bosan kan ? ah apa aku peduli ? blog aku so lantak aku lah kan . tadi aku usha lah profile mem fb aku . after that bukak lah kan photo album dea . then tibatiba aku terjumpe something . oh god , u know what ? aku jmpe pic someone muke dea sumpah serupa gila dngn capital i to . mulemule ingt capital i aw , tp bila tngok lelame , rupanya bukan . fuhh lega . tapi serius babe , muke nye sumpah serupa , sama and so on . tktipu . HAHA tetiba rase rindu yg mendalam menggila dkat dea . hai bilalah dea nk ingt kt aku kan . asek dngn dunia dea jea . huh bencibenci !

No comments:

Post a Comment