menggila

HAHA aku dah tktahu nk start cerita dari mana act . semalam lepas aku update blog , aku post lah link blog dekat fb . then aku ckp , credit plusplus to Farhan Mahfuz . mulamula cuma Shahirah Haris jea yg komen . HAHA dea pon tktahu pasal video to . shera ckp bila aku postkan link blog aku to , baru dea tngok video nya . dea ckp dea mmg tktahan gila tngok video nya . pastu harini tuan punya video komen pula link aku . dea ckp hebad lah , style lah hape kebende ntah lagi dea mengarut . then berlanjutan sampai 100 komen . benda ciput jea . starting daripada dea ckp nk jadi artis , suruh aku jadi manager dea , perform dekat kenduri kawen , kaya kayap , bayaran gaji sampai lah belajar abc . bebal amat . HAHA




HAHA korang bacalah apa yg ktorg komen . apa sial bnde cm to komen sampai 100 . then tahu pula penad kan ?

p/s : kenapa dalam gambar to bnyk 'jea' aku tngok ?


No comments:

Post a Comment