malaysia menang piala suzuki , i love you !

okay okay rasenye satu dunia dah tahu malaysia menang piala suzuki .
yaw malaysia menang babe !
HAHA maksudnye ?
maksudnye indon kalah lah !
hadoii tu pon susah pickup .
HAHA berlagak gila doh indon sebelum sebelum ny .
aku ingt lagi yang paling kecoh , 
pasal si jupe ( julia perez ) nk pakai coli berlaser semata mata nak alihkan perhatian pemain malaysia .
euww , watafakk !
ingt orang hadap sngt lah dngn nasi lemak si jupe tuh ?
dekat sini pnye nasi lemak lagi power lah do !
*lari tajuk kejap .
tapi ppe pon sumpah respect gila pemain malaysia .
fuhh . lagilagi khairul fahmi .
keeper terbaek cha !
HAHA idola ny idola .
dngn MUSLIM .
oh god tergoda aww <3 .
then tetiba jaak minat dorg . HAHA gedik kan saya ?
wekk .
tadi tyme tngah match kan , aku on fb .
pehh semua sebok lah sial nk buad status pasal bola .
choyy tk kan tngok je kan ?
aku pon buad lah juga . hee .
nk tngok tk status status aku pasal match tadi ?
ha nah hambekk !


bace semua status aku

bace semua status aku

bace semua status aku
p/s : klik gambar untk tumbesaran .

ha tngok , very the semangad kan aku ?
hoho . mmg tngah semangad kud mase tuh .
to lah pasal bnyk gilaa status aku update .
ha okay lah , tangan sudah penad lah .
okay mau bobok skrg . *betul ke bahasa aku ny ?
HAHA since indon kalah aku asek nk cakap indon je kan .
kikikikiki .
act perli doh .
apa apa pon , aku bangga duduk dan jadi anak malaysia !
i love malaysia !!!!!!


congrats harimau malaya !

No comments:

Post a Comment