goodbye 2010 , welcome 2011 ((:

wah sedar sedar bila bukak mata pagi tadi , 31 hb 12 !
jyeahh thats mean harini last day for 2010 kan ?
wootwoot <3 .
look how fast the time has flown .
masa berputar cepat kan ?
tk sangke pon dah nk habes 2010 ny .
a year that very meaningful to me .
ah budak kecik ny , maen speaking speaking pula . eh eh , lantak la .
blog saya kan ? hee :D
sumpah kud bnyk gilaa benda jadi kt aku tahun ny .

firstly , dapat kenal and couple dngn budak paling hot . HAHA hot sesangat wehh .
second , clash dngn dea ): sedih kud .
lepastu gaduh teruk gila dngn dea . siap gaduh dngn member dea sekali fuhh . HAHA .
next gaduh besar dngn member . sedih wou . but now da okay da .
lepastu lepastu , dah baek blek dngn budak paling panas tu . kikiki .
ha lepastu apa ek ?
ouh in a relationship with a___ . tapi macam tk je . cehh .
ha then betting bola dngn has . HAHA bodoh . sumpah tk boleh lupe cha . betting punye betting , melayang seringgit lima sen aku . gilaa cibai je . huh .
okay dah perkare keberapa eh ? lupe ah . ha ingt blek .
kesembilan , betting lagi dngn has . kali ny betting pasal showdown2010 . ny pon sumpah sampai skrg kalau ingt tergelak gelak jea . tapi kali ny aku menang ar . wakaka punye penangan eceh :DD
after that clash dngn itu a___ . yeah yeah sumpah suke .
lepastu aktiviti dikurangkan sket sbb tngah trial PMR .
then rapat gilaa dngn bebudak class . pehh sumpah kauorang dope babe !
next , kena saman polis ! ahh sialan lah . sumpah benci benci benci !
then kenal pulak dngn budak sorang ny . HAHA sumpah dea gila ! kikiki *joke .
lepastu PMR . yah okayy .
next 'ter'jatuh cinta dekat dea . wootwoot .
next lagi saya dikecewakan ):
lepastu saya dapat kawan baru . yeahh her name is izzaty basyirah . wa i love you oh kawan (:
HAHA patuh saya kena saman lagi . ouh shitt ! bahabi punye polis . sumpah do tkboleh lupe polis yg berlagak gilaa naek moto warne merah ! curikk cover side motornye tau lah ! huh .
then mase last sch , jumpe dea . aww . terubat rindu di hati . HAHA *gila watafak ayat aku nih :P
next p shout awards . sumpah best gilaa bhai ! yg paling penting , hajat tercapai sebab dapat jumpa wakaka ! kikiki . lepas blek shout awards jumpe si A . lama tk 'busuk busuk dngn dea ouh . HAHA rindu kau lah ngek !
 then babak sedih bermula . abang aku pg poli . huu sedih gilaa kud . yla , selama ny mana laa pena aku pisah dari dea kan ? mase tu mmg putus harapan *menyampah gilaa ayat aku nih .
kenal dngn kak intan . kak intan baek sngt . time tu baru berjinak jinak dngn dea . HAHA iloveyou kak <3
lepastu aku dapat tawaran pg teknik setapak . jyeahh lulus juga akhirnya .
result PMR keluar . ha nah 3A 5B ! dah jngn tnye lagi lepas ny eh .
naek bas orang sawan ! oh no terus fobia nak naek bas lagi .
lepastu on my birthday , dapat bnyk sngt wishes . hee thanks guys !
my only besties and bie , has admit yg dea sedih sngt aku nk pindah tahun depan . HAHA chill lah der . belum pindah lagi kud .
next , emieza admit yg aku adalah junior dea yg paling tulus . HAHA terharuu <3
lastly , ber'tweettweet' dngn joe . HAHA sumpah lah aku teruja sial .

p/s : sorry bahasa agak tunggang langgang sket . same lah tu dngn tuannye . kikiki *dari hari apa aku asek gelak cmny jaak 
hohohoi sumpah penad lah kena refresh blek otak aku ingt semua bnde bnde nih . sorry yah kalau ade peristiwa penting tapi aku tk tulis pon kt sini . sbb bnyk sngt lah kena ingt . last aku nk ucap , happy new year ! wish u all the best and luck in 2011 . tngok , post kt atas ny colourful semua kan ? thats mean aku harap sngt 2011 akan berwarne warni macam ny . for sure ini last post for 2010 . wah , gonna miss u lah 2010 . a lot of memories (:





No comments:

Post a Comment