cerita cerita

sekolah menengah teknik
permohonan anda diterima ! ouh okay done suda bab itu . even aku rase mmg tk berminat langsung nk pindah sch tahun depan , isi jela . my mom da suh kan . lagipun , i think that is the better way to forget him . boleh kan ? kan aku cm tk berape beria sngt nk pindah sch next year , aku pilih sch teknik yg dekat dngn bandar . atleast , tk jauh sngt kan dngn shopping complex , bowling , karaoke , and blablablaa . 

putus asa
err okay awal awal aku da give up . give up ap ? give up melupekan dea . tkboleh do . tyme nk lupe to lah dea menggedik dtng . tiaptiap mase plak to . mmg tk akan nmpak lah hasil hasil yg aku betulbetul da lupe kt dea . give up do . sumpah . tyme makan ingt dea , tyme online ingt dea , sblum tido pon ingt dea weh ! HAHA mcm mne to ? mmg susah laa kan . 
 
kawanku suda di'taken' !
first of all i want to wish congrats to my bestiee , AQYLAA who had been taken by his j**y* . aha nyah suke lah kau kan ? dpt cpl dngn org yg kau syg . tk macam mak . "kebahagiaan dalam perpisahan" . hee . ppe pon mak happy untk kau nyah . even mak sedang berdukalara kan skg , tp mak tetap happy tngok mem mak happy . mak harap korg kekal laa eyh . amin amin . ha mak cume nk pesan satu jea dekat kau nyah , jngn lupekan mak . kite da jadi bestiee since darjah 4 lagi kan . so mak harap kau tk lupe kt mak . kau doakan laa eyh mak dapat lupekan itu capital i . tk pon kau doa yg mak dpt 'in' dngn dea . benci ketatketat kt dea . HAHA

No comments:

Post a Comment