cerita 13112010

sory smlm pnye story tk sempat nk update . penad do .

makan angin
err smlm petang aku p jenjalan . dngn sp ? dngn family aku laa kan . act ktorg nak p sabak bernam . nk tngok POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH kt mane . ha hamek kau full name aku bg . HAHA gila jauh la kan . da la kua rumah kol 5 . mmg tk kan pena sampai la kalo cm to . otw to , bila da smpai dekat dngn sungai buloh , en ade signboard p sabak bernam . u know what lg bp km nk smpai ? 73 km ! oh goshh , bapak jauh ar . lastlast tkjadi pg pon . heshh sabar jaak . da smpai sungai buloh then tibetibe tkjadi . pas to abah ckp pg shah alam jela coz mak aku nk gunting rambut . ktorg ikot jalan pe tah nk pg shah alam uh . kawasan kampung . estet jea keliling .
*aku da lupe laa cite smlm . terlalu kenyang . ngee~

rambut baru
semalam kan kan aku pg shah alam . my mom na gunting rmbut . mulemule aku pon mcm tanak aw . tp aku pk , aku rimas ah dngn rmbut aku yg skg nyy . so aku pon gunting laa . ingt nk trim sket jea kan , pas to mak aku pg ckp kt org yg guntingkan rambut to ( btol ke bahasa aku nyy ? ) , suh tim smpai rambutnye da tkpayah ikat . ishh mak nyy aku ckp , org nk trim sket jea ar . ini suh trim smpai da tkpayah ikat rambutnye . heshh lantk ar aku ckp . tp lepas trim , cm okay plak rambutnye . i loike . thanks mak . syg ketat ketat . tp aku rindu ah rambut lame aku . ngee~ .

alfatihah
smlm lepas aku habes p gunting rambut kan , pg laa tngok tngok baju kejap . then tibetibe zaza text aku . aha aku ingt dea rindu aku thats why text . rupenye dea text coz nk inform kt aku yg ayah ayie ( ayie to bf zaza ) , dah meninggal . inalillah . takziah kt keluarga ayie . zaza sedih dea tkdpt nk ziarah coz dea kt kelantan skg . aku pon cm sedih laa juga . even aku tk berape knal dngn ayie to aku rase sedih . aku tahu , zaza and ayie msti tngah sedih gila skg . emm ayie , even aku tkberape knal kau sngt , aku pon rase sedih gk . coz zaza selalu cite kt aku sal kau . takziah yea . be strong okay ((: . zaza plak , jngn rase bersalah sngt k . now yg kau perlu buad , kau kne ade kt samping ayie . he really really needs u right now . and be strong also k ((: .
alfatihah~

No comments:

Post a Comment