worst day ever

surat saman !
grr bangun pepagi jaak mata saya suda bengkak . pahal ? HAHA akibat terlalu memikirkan dea saya jadi begitu . betul . yesterday almost whole day i cried because of him . i tk tahu laa knp sedih sngt smlm . hukhuk . mybe i dihantui rasa bersalah yg amat . then pagi tdi pon cuaca mendung jea . begitu menggambarkan perasaan i tyme to . pagi tadi ceramah diteruskan mcm biase . i tk tumpukan lgsung pon ap yg dibebelkan penceramah itu . i temenung jek smpai ap yg mem ckp tk dngar . tadi kan ade dipasang lagu open your eyes-maher zain . tibatiba air mata i mengalir . huhu mcm sungai . sedih gila kut dengar lagu to . org da laa tengah bersedih lagi dipasang lagu to ha mmg laa kan . berjuraian air mata . tyme lepas rehat jaak baru mood nye okay blek . HAHA bnde paling aku sabar , kena saman polis lah gila ! cilakak btol polisnya . dan dan to jgak ar nk menyaman . ap mmg da tade keje kut polis nya . makan gaji buta jea tahu . grr yg penting tyme to jgak terkeluar sume katakata lucah dlm fikiran aku . babi , sial , pundek sume keluar lah . da ta dpt tahan marah . aku cuma nk ckp sikit jea , hey polis , aku nyy bukan nk jadi racist ke hape ke kan , aku cuma nk meluahkan ketidakpuasan hati . why laa korg ny , polis berbaju biru segak dan hensem ( kononkonon laa kan ) , dengki sngt dngn ktorg smpai nk saman bagai ? korg mmg ,, eii tk tahu laa nk ckp . watafak ! heshh sabo jaak . ap ap pon , kalo duit saman to smpai ke tangan korg , sumpah aku tk pena halalkan .oleh sbb i pon tngah marah gilaa , hamek kau bnyk gila aku label .

No comments:

Post a Comment