mind your own life bitch !

sumpah hari nyy mmg aku panas gila . nk tahu knp ? ade laa minahminah gedik yg bajet hawt tk sedar diri nyy kutuk mmbe aku , zaza .sialan laa weyhh ! dorg kutuk zaza sbb , asek muke zaza jeh yg volunteer pg depan . sukahati dea laa . dah korg tknk keluar p depan , biar jela dea yg keluar . to korg yg kuad mengutuk nyy , if korg da rasa menyampah gila asek tngok muke zaza jeh pg depan , ape kate korg yg pg depan if betulbetul menyampah ? aku fedup lah tngok korg nyy . dpan zaza korg bkan maen lagi kan baek . mcm caring gila . tp belakang , terlebih lebih lahanatnya ! act aku tahu and kesian sngt lah dngn korg minahminah . mmg dari dulu kan , korg berhajat sngt nk dpt perhatian dari budakbudak smk meru . tp sayang , da ade org laen cantas dulu . HAHA veryvery padan muka . middle finger up to u minahminah gedik ! aku nk tnye bnde ap korg rasa if mmbe baek sndiri kne kutuk depan depan kita ? mesti panas jea kan ? itu laa yg aku rasa saat to . mau tk panas . aku mmg sound dorg depandepan ! hamek kau lancau sngt kutuk mmbe aku an . naseb ah tyme to kt dewan . ramai org . so aku rasa tk ramai yg dengar . then bole pulaa eh korg buad muka tk malu bisikbisik , " zaza mne zaza ? " . aku dah gila berapi sial . tkbole tahan dah . terus aku jerit , " tkpayah gedikgedik tnye pasal dea laa , buad kena sumpah dngn aku jeh ! " . terus diam kau . sabar jaak mase to . then ketua group ktorg da rasa bersalah gila . azleen , sory laa ye , aku bkan marah kau . jngn risau . i'm just backing up my lovely friend from these uneducated mouth who had been very busybody bout other life . do u get it azleen ? aku tk marah kau pon . jngn risau k . okay story disambung . lepas jeh aku sound dorg to , dance start mcm biase . usually kan zaza yg jdi instructor stretching kt depan , tp disebabkan mulutmulut puaka yg tk reti nk tutup mulut to , zaza diganti dngn org laen . suka lah korg kan . pk da menang . sory game nyy blom habes lagi yea . baru nk start . tyme ckgu ckp org laen gnti zaza to , kan ckgu ckp zaza tk sehad , aku jerit kuadkuad ckp , " dea bkan tk sehad , tp nnt kalau dea naek stage , ade jea yg bunyi , ngutuk ! " . HAHA aku ckp cm to . lantk korg ar nk ckp kurg hajar ke ap ke , sumpah tk peduli . yg penting aku dpt luahkan ap yg aku rasa tyme to . tyme rehat pulaa , zaza cm da okay sket laa . dea terus p sound minahminah gedik yg tk sedar diri to . beb muka dorg tk bersalah gila do . sumpah . aku panas jea bila wawa n zaza cite kat aku . bnde aku blom pekak lagi lah smpai nk salah dngar ap dorg kutuk . sial jek bole buad muka bodoh , tkbersalah pas to tk ngaku . td zaza pon ade ckp gk yg geng minahminah to yg paling gemok to , diam jea . HAHA nmpak sngt laa kan korg bersalah . biasa lah , org kalau da dasar berak tepi jalan sp nk ngaku ? kankan ? tahu pon korg takot . kutuk mmbe aku bkan maen lagi . ckp minah over laa , ap laa . act korg to yg over , gedik , kemaruk perhatian lelaki . ingt tataw ah ?


p/s : nmpak kan bnyk wane merah kt post aku nyy ? thats mean aku marah sngt . jngn try try buad taik kt aku . mmg nnt betulbetul aku hidang korg taik !

No comments:

Post a Comment