grr

hey today was a worst day tahu ! this was all because my classmates yg buduh itu . haha hamek kau . tkde story deaa cm ny i had just came back from toilet . bila aku masuk class jea aku tngok bbudak laki setengah kt dpan setengah lagi kt blakang . so aku ingt tade pape aku terus jela g tmpat aku . bila aku berpaling jea nk duduk , aku tk sedar tibe tibe ade yg baling pemadam kt aku . pehh sumpah saket gilaa . kena kt tngn lgi tuh . aku da laa tngah saket then bbudak nye p gelakkan . panas lah aku . terus aku jerit , " sakitlah babi ! " . haha mmg keluar lah semua tyme tuh . bnde mmg saket gilaa aku ckp . kalau tk saket aku tk bising bising cm nyy .yg paling aku geram bila haris tibe tibe ckp dkat aku cm nih , " wehh , kne dkat sini yea ? " . korg tahu tk dea tnjuk ap ? dea tnjuk dea punye ***** do . hadoi , aku yg tadinye nk marah tk jadi bila dea buad cm tu . bodoh betul . lucah gilaa nk mati . tp tk mati mati . heshh geram gilaa nyy . bnde da laa aku kena saket . haha gilaa betul .

No comments:

Post a Comment