today aku xtahu knp emo sngt . pagi pagi lg da gado gn ebu sbb shopping raye pnye psal . geram dohh =,= . then mse nk bngun nk g sch tu , tibe tibe aku rase sedih sngt smpai aku menangis . pdahal aku xtahu ap psal . then perasaan sedih tu smpai tebawak2 kt sch . kt dlm kelas pon aku menung , pas 2 nangis . lame pula tuh . sumpa aku xtahu ap psal aku nangis . da la diana xdtng . mmg aku nangis lame gila . smpai balik bru benti kut . huh pelik .


akhirnye setelah bgitu lame aku search lirik lagu cinta kirana tuh , finally aku dpat jgak .

Semula ku tak tahu
Engkau juga tlah ingin memilikinya
Bukankah aku lebih dulu
Bila engkau temanku
Sebaiknya tak mengganggu

Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku bukan milikmu
Pergilah kamu jangan kau ganggu
Biarkan aku mendekatinya
Kamu tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia berikan aku
pertanda cinta

Janganlah kamu banyak bermimpi
Dia untukku bukankah dulu pasti
Kamu juga kan jadi dengan dirinya
Dia yang menentukan
Apa yang kan terjadi
Tak usah mengaturku

Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku bukan milikmu
Lihatlah nanti lihatlah saja
Biarkan aku mendekatinya
 

Kusarankan engkau mundur saja
Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku bukan milikmu
Pergilah kamu jangan kau ganggu
Biarkan aku mendekatinya
Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku Bukan milikmu
Lihatlah nanti Lihatlah saja
Biarkan aku Mendekatinya

Kamu Tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia Berikan aku
Pertanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi oohh
Dia untuk aku
Bukan
Dia untuk aku

No comments:

Post a Comment