susah gila

hadoii aku xtahu np hari ni rase ngantuk gila . nk bngun sahur pon cm nk xnk jea . last2 bngun jela dri aku cri pnyakit kt sch nnt . pas sahur tido jap . ntah xtahu cmne bole telajak tido siott smpai pkul 7 ! omg . aku da gelabah gila da . da la kertas science mulamula . start pkul 7 setengah pula tuh . serius aku gelabah gila . da la nk kne antar adek g skola dlu . heshh , dea mmg lembab korg tahu ! last2 aku smpai sch tepat kol 7 setengah . bila aku masuk kelas jea mmg diorg da start dlu . aku da takut jea sbb science mmg aku xbace 1 pon ! grr sengal kan ? soalan da la pelikpelik . then yg bnyk masuk form1 n form2 . aku da sabar jea . naseb ar aku bole tirutiru . HAHA kali ni bnyk kut aku meniru . aku meniru dngn mira , mirul , diana . akibat daripada tida mmbace buku , bgitulah jdinye . tggu jea jwpn org . bila masuk paper 2 pula , hmm oke la even soalan ny buad aku nyampah nk buad . HAHA . tp paper 2 nih aku bnyk buad sndri la . xterlalu berharap pada jwpn org . pas science rehat . diana ajak g tndas . pehh beratur sial nk masuk ! aku da pelik jea batak sngt ke dak2 meru ni smpai nk masuk tnds pon kne beratur . pnjang pula tuh . last2 tggu jela diana masuk tnds . tibatiba aku ade dengar org keco keco kt luar tnds . aku pon pg la tngok . rmai gila dak form4 tngah pndg tnds ktorg . aku rse xde ppe yg menarik kut smpai nk tngok cm tu skali . rupanya ade org ckp bbudak laki msuk tnds ktorg , xtahu la btol ke x . hey tu tnds ktorg la . yg kauorg batak batak nk masuk pehal ? HAHA . suda suda cite bout tnds . bosan u know ! bila masuk kelas jea , haris da gelak gelak kan aku . cibai btol . aku tahu sbnrnye dea jeles sbb aku senang sngt meniru dlm trial td . pas tuh xpuas hati gn aku . lantak engkau la der . dea siap da sua kan kayu lagi kt aku konon konon ckgu disiplin lah . HAHA . kan diana depan aku so dea sua kan kt diana lah . dea siap ckp lg , " kau tiru kan ? kau tiru kan ? " . aku da tegelakgelak da . then aku ckp la , " so what " .pas tuh yg ta bole blah nye , diana pg patahkan kayu tu ! HAHA padan muke kau haris . poyo lagi gn aku . kn da kne . bila tyme agame pula , mmg perah otak gila2 la aku ckp . naseb lah diana ade kt sebelah . senang . perlukan jwpn , mintak sahaja kt dea . eceh ayat aku . 

No comments:

Post a Comment