pendidikan seni , ert

yahh oke hari ny aku rase ngantuk sngt nk bngun sahur . mcm malas pon ade . last2 aku bngun jela . heshh pagipagi lagi da ade org buad aku panas . parents aku la . membebel jea kejenye . tahu la aku ny selalu balik skola lmbat . they keep talking talking and talking . bnde aku sabar gila . naseb bulan puase . xde la mulut aku asek nk menyumpah jea . dtng dtng skola aku da dengar bunyi meletup kuad . ah ade budak maen mercun lah tu . ei aku xpaham la bbudak meru ny . sangap gila kut smpai kt skola pon nk maen . heshh ='= . hari ny paper start gn seni 2 . yeahh paper paling aku benci seluruh dunia ! act aku xtahu nk pilih tema yg mne , so aku ikut mmber aku . dea buad buah buahan , so aku pon ikut jea la .mulamula serius aku ckp , mmg xde mood nk buad langsung . aku lukis jela ap yg aku tahu . tiba tiba aku tngok cntek pulak ! haha trus aku dngn banggenye siap an natang uh . but before it , kelas da keco keco da . xde cm ny . izat amek tmpat duduk zaza . so zaza marah la mengamuk suh izat pg duk tmpat dea balik .tp izat tu xnk . then naim bising bising . ckp cm ny kot rasenye , " weh izat kau jngn jdi bacul lah " . kurang ajar ryte ? dats why zaza trus xde mood tdi n trus xbuad seni . lpas da lame sket ktorg buad natang uh , ckgu bm dtng kt tmpt zaza . ckp suh buad gak bnde nye . zaza pon , hmm yla cm tu .tibatiba ade org perli dea sbb td zaza nangis . then zaza jerit , " ap masalah kau ? " . 1 kelas da keco balik . pas2 trus dea ckp gn cikgu nk g tnds . mslh dea pg tnds lame gila . so bbudaknye da risau jea . naseb xlame pas tuh dea masuk balik . bila dea masuk balik tu , ade jea la yg kaki mendengki tu mengutuk . ah lantak la pk aku kesah . okok teruskan dngn kisah seni td . bila aku da siap lakaran pe sume , aku ingt nk start kaler lah bndenye . tp w/colour aku cm , err dont know wht to say . hancus doe . da la becampur2 sume . last last aku pnjam jea w/colour zaza . desperate gila kut tyme tuh . lame gila wehh aku siapkan bnde tuh . wktu yg di bagi aku btol btol gune . tp hasilnye , emm xpayah ckp la . DAMN lah kut ! 
   paper ert start lambt sket dlm pkul 10 setengah cm tu la . before start tu , bbudak kelas ckp ade gado kt mne ntah . dpan tnds lah kut . aku mcm nk join tp malas . fokus kt paper ert lg better kut . xlame pas tuh , smue masuk kelas . tiba tiba keco balik . pkwe mira dtng sound sound haris . aku da pelik da . rupanye smlm haris bengang gn mira . dea ckp lah pkwe mira boroi sume sgle mcm lah . aku rase mira tu kuad ngadu kut . sbb tu smpai jdi gado . HAHA pelik sungguh . pasal bnde kecik tu jea nk gado sgle bgai . tp bagi aku , just accept the fact . kalu xbtol , org xckp pnye lah . ap lah .

No comments:

Post a Comment