happy ((:

ahah aku snyum jea spnjg ary ny . xtahu la npe . mybe sbb wakaka menang kot . hoho . besh pula perfomance diorg mlm td . and they deserved it ! has xpuas aty sbb aku bet gn dea smlm . dea pilih gbc aku wakaka .p2 spe klah kne bg 5 sen . tngok2 has klah . tepakse dea korbankan 5 sen dea tok aku . HAHA bgos la , skurang-kurangnye dea bg chance aku mng plak . hee~ . k la , asek cite sal showdown je . bosan2 . tukar topic . teacher bi ta dtng lg ary ny . HAHA ap lg , ponteng la . p2 ade ckgu relief msok . ckgu nye muke garang siott . aku bru lps ponteng msok klas , ckgu nye pndg smcm jea . ah ap lg , aku buat la muke 'sengal' aku . hee~ . nsib baek ta kne mrah . selamat . ble ckgu relief kua , klas jd huru-hara blek . mcm2 jd . tyme aku tngah siap an krgn bi , naim n haris dtng kt tmpat aku . err , mksod nye dtng tmpt blakang . hee~ . mle la diorg gossip2 . mengalahkan pompuan . bole plak p2 naim wt confess dpan aku ckp dea suke shakira . ayt dea ta abes lg aku da nyampuk .aku ckp dea suke shakira yg mmbe aku tuh . sbnrnye dea suke shakira yg penyanyi wakaka tuh . eh salah plak . waka waka . hee~ . smgt siott . HAHA p2 dea marah2 aku . HAHA mmpos kau la . yg penting , ary ny aku da dpt bahan kau spuas-puasnye . hoho . akhrnye dendam kkalahan argentina TERBALAS !!!

No comments:

Post a Comment