exam la de

HAHA pgi2 lagi pg skola aku da gdo gn parents aku . ni sume kem kpa pnye psal . aku siap da men ugut2 da . huh nseb baek bg . ary ni kt skola cm biase je kot . xde ppe yg special terjadi hari ini . ckgu mt ta dtng . sperti biase g ospital la tu . hee~ . then ckgu relief msok . ckgu baru kot . ta pnah nmpak pon kt skola sblm ni . yg aku ksiannye dngn ckgu baru tuh , cm ngomong dewek kt dpan . sumpa ksian . dak2 nye msing2 wt hal sndri . nyet btol ! HAHA btol pula . yeahh ary ni g antr borang kem gn duet skali . tngok2 ckgu ckp kem nye tangguh . huwaa . sumpa sedih . aku da gle berangan da akn ade mcm2 bnde besh law aku g . tngok2 tunda pas PMR . grr . bodo , saket hati , sengal n mcm2 lg la . haish gram weh . bnde aku da smgt gle nak pg . tngok2 tangguh . hadoii sabo je la . psal hape ntah tangguh aku pon xtahu . grr . hari ni aku xtahu cm mne aku tido lame gle tyme pendidikan islam . HAHA mntang2 dok blakang skali ap lgi , tido la . lgpon ustzh xmrah pon dak2 nye tido . so aku pon tido la . tp yg peliknye hari ni sumpa lame gle weh aku tido . da dkt stngah jam . sengal btol . smpai da na blek pula tu aku tido . aku tebangun pun sbb dengar bunyi org tarik kerusi . hai klau la aku xdengar bunyi tu , aku rase mmg aku blajar form1 blek la . hee~ . aku rse aku tetido pon sbb pk kan someone . huhu jatuh cinte suda . esok exam . huwaa , da la xbce ppe lg . da la paper first bm . hmm xpe la lg . ini skali science . huwaa da la xpaham ppe . hadoii tawakal je la .

No comments:

Post a Comment