bi n science

Pagi hari ini sungguh sejuk . HAHA even aku da matikan kipasnye , still rase sejuknye . rase cm na mati . hee~ . yela , pagi2 lagi da ujan , nasib baek ujan rintik2 saja . yg ta bole bla nye , bole pula bapak aku antar lalu jejantas . HAHA sumpa kelakar . bkn ap , da la aku sorg je yg naek JEJANTAS tu pagi2 . wat malu je bdak2 laen nmpak . huhu lantak ar org na ckp ap . jnji aku selamat smpai skola . paper hari ni start gn bi 1 . ahah oke la jugak sbb objektif . klau xtahu tu tembak2 jela . yg aku gram nye bi 2 . grr idea xdtng langsung . punyela poyo aku da seru2 idea dtng smpai terbaring2 , xdtng juga . last2 aku bantai je la . mampos la karangan nye jdi cm hape ntah .HAHA failed kot aku rase . tyme science pulak pas bi 2 , susah weh !! nasib baek la diana dok sebelah aku . bole tirutiru . hee~ . bnyk jgak ar ktorg tiru td . lebih 10 agaknye . agak je la . hehe .aku rase xberkat langsung ujian hari ni . ntah xtahu npe . mybe aku rindu someone kot . aha suda la . ta abes2 . hadoii bosan gela lah mlm ni weh ! SHOWDOWN2010 da abes . huhu mybe da tade cite besh ag . hmm tngok jela cite pape yg ade kt tv even xbesh pon . HAHA lawak er ? hee~ . aku ingt esok nak puase . puase gnti la weyy . tinggal lg sehari je . pas2 aku merdeka ! merdeka la sngt . harap2 aku bangun la pagi esok for sahur . klau x , tertinggal lagi la .

No comments:

Post a Comment