belanda kalah suda (:

HAHA ary ny g skola cm biase . mle2 g klas wani cri has . tngok2 dye xdtng lg . so pg tmpat perhimpunan dlu la . then bbpe mnit , has dtng . cri aku . tuntut duet la tu . sengal btol . HAHA bet pula gn dea . mle2 aku pilih spain dea pon sme . p2 aku ckp aku tukar belanda .then 5 minit sblm plawanan , aku cpt2 tukar spain blek . crite btol oke !! sbb aku tahu belanda klah punye . grr bagus2 .. msok2 klas , penyokong belanda smue xdtng siott . HAHA tkot n mlu kot . yg dtng pon haris jea ..yeahh the best part is , aku mmg knekn dea gle2 ary ny !!! peh , besh gle bodo . slme ny asek des jes an kne kn aku , ha skg aku plak . aku ckp cm ni kt dea , " weyy belanda klh , belanda klh  " . dea snyum2 p2 diam jea . then dea jwb blek cm ny " drpde kau , argentina 4-0 " . HAHA xpuas aty lg tuh .aku jwb blek , " skurang-kurangnye argentina xde yg kne buang padang , kne kad kuning . dri belanda , kad kuning je bnyk . tggal la yg tue2 , krepot2 je maen kt dlm tuh " . last2 , dea da gram , dea blah g tmpt dea . mse dea da nk blah uh , aku smpt ckp , " trime jela knyataan dgn seadanya cm aku " . ahah k la , x abes2 cite sal bola jea , but yg pnting , ilove david villa <33 . hensem siott .

No comments:

Post a Comment